anneligedair Neler yapıyorsunuz evde nasıl vakit geçiriyorsunuz evden çalışanınız var mı varsa me iş yapıyorsunuz 😌
Ruveydaa anneligedair Valla bebeğimle ilgileniyorum canım, çok kucuk henüz. Kimsemde yok burada, bı kaç ailece görüştüğümüz arkadaşımız var. Onlarla gorusuyoruz bazen. Kpss çalışmaya başlayacam bı iki haftaya. Öyle pek bı şey yaptığım yok yani.
Deletedmom_70 anneligedair 1. Sınıfa başlayacak oğlum var onun heyecanı var okulun açılmasına az kaldı, 4.5 aylık kızım var. İki evladımda ilgi istiyor yemekti evin işiydi derken nasıl akşam oluyor anlamıyorum 🙃
asrinhatasi anneligedair 1yaşında aşırı hareketli bebemin peşindeyim. Kreş yaşı gelse de iş arasam diyorum çok bunalıyorum cidden
anneligedair Ruveydaa Bende bebeğimle ilgileniyorum aslında onunla ilgilenme ev işleri derken bi bakıyorum gün bitmiş sadece insan arada fırsatı oldukça fakrlı şeyler yapmak istiyor 😌 Bu arada hangi ildesiniz
anneligedair asrinhatasi Küçük daha bulunduğun yerde güzel kreşler varsa 2 yaşında falan yarım günlükte verebilirsin tabi kendini güzle ifade ediyor ise 😌