Bebeğim az emiyor mama kabul etmiyor mamasını değiştirdim bıberonu değiştirdim yine aynı maalsef yemiyor,kaşık biberonla denedim onuda yemiyor ağzından çıkarıyor kenarlardan çok zorlasam ağlayıp morariyor….yoğurt vercem biraz biraz ama bizim mayaladiğımız hemen bı günde ekşiyor bebeğime ayrı kavanozda mayalamam gerek eksimemesi için nasıl yapmam gerek yardımcı olur musunuz rica edersem💞