Yoyo Kızlar kızım menenjit aşısı 2. Doz oldu saat 4 gibi uyudu uyandı ayağını basarken biraz aksatıyor acıyor yuklenince üstüne ağrıyor ağlıyor normal mi varmı başına gelen endişeleniyorum evhamda yapmak istemiyorum ama Bi tedirgin oldum
Mervetnl Yoyo bi sorun yoktur ağrıyordur muhtemelen doktoruna danışın elbette ama calpol rahatlatabilir
Nrc-2 Yoyo menenjitin son dozunda kızım 2 gün aksadı ve bacağı sertti hiç telaş yapmayın geçecektir geçmiş olsun🌸 ağrı kesici verin isterseniz ben calpol vermiştim günde 2 kez 2 gün boyunca