Srpapatya Kızlar ben iki yıllık bankacılık mezunuyum ama hiç çalışmadım cokda bilgim kalmadı gibi ben şu an açıktan çocuk gelişim okim diyorum iki yıllık iş imkanı varmı sizce okuyan varmı nasıl bir yol izlemeliyim bana yardımcı olur musunuz