Kızlar merhaba kızım 21 günlük daha ve iki gündür büyük abdestini yapamıyor çok sancısı oluyor o yüzden, sütüm yetmediği için Aptamil kullanmıştım belki o yapıyordur diye değiştirdim SMA comport aldım bugün, yani demek istediğim SMA comprt kullanip kaka konusunda memnun kalan var mı? Ve bebeğimin bu durumu için ne yapabilirim? Lütfen cevap verin ☺️