Kızlar 10 aylık bebeğimle Yalova’ya gittik ilk gün fena değildi iyiydi ama ikinci gün asla hiç bir şeyle menmun olmadı yerini aradı herhalde ilk tatildi bu bizim neyse zor bela Eve geldik ama nasıl geldik birde bize sorun şimdi asla uyumuyor yemiyor içmiyo eski düzene geri döner miyiz ki ya çok korkuyorum keşke girmeseydim bile dedim eşime ya inanın beş saat oldu geleli karnımı doyurmaya vaktim olmadı 😩