Gunesinannesi_ İyi akşamlar herkese. Kızım 9 aylık oldu. Bu aralar sürekli çığlık atıyor , ağlıyor. Hep gülen kızım gitti yerine cığlık cığlığa bağıran bir kız geldi . Bu bir atak evresi mi ya da başka zamanlarda böyle durumları yaşayanlar var mı ?
bayanukuslu Gunesinannesi_ canım benim kızımda 9 ay 4 günlük. Diş olabilir mi ? Bizimki dişten dolayı yapıyor
Cns15 Gunesinannesi_ ya bizde öyleydik idrar yolları enfeksiyonu falan olabilir çiş yaparken zorlanıyor olabilir
bayanukuslu Gunesinannesi_ büyük ihtimalle diştir kuzum 😔 damaklarını kontrol et. Eline havuç salatalık ver gözetiminde soğuk rahatlatıyo
Gunesinannesi_ Cns15 çişini az yapıyor bu ara . Doktora gittik aslında idrarda ve kanda enfeksiyon çıkmadı ama birkaç gün öncesine kadar hastaydı. Dediğiniz gibi olabilir bence de.
bayanukuslu Gunesinannesi_ su sık sık teklif et canım. Çok sıcak ya. Çişi düzene girer. Diştir gibime geliyo takip et bakalım bi