Arkadaşlar bebeğim 18 günlük böyle ıkınıyor zorluyor çok bacaklarını çekiyor sürekli huzursuz gazı da var ama kakasını da yapamıyor 1 defa yaptı normal mi günde 4 falan yazıyor internette , d vitamini kullanmaya başlamıştık Pedia diye acaba ondan mi yoksa normal mi napcagımı şaşırdım çok üzülüyorum uyuyamıyor ama çiş sayısı iyi yani 7-8 defa yapıyor tecrübelerinize ihtiyacım var