Bu yaz gününde grip oldum deli gibi burnum akıyor hapşırıyorum ve halsizlikten ölüyorum bal denedim nane limon denedim evde grip hapı vardı içtim ama hala kendime gelemiyorum eşim şehir dışında görevde bebeğim 20 aylık çocukla ilgilenemiyorum gelip bir çorba yapacak dahi kimsem yok burada dışarıdan söylüyorum iki gündür ama perişan oldum bebeği bırakacak kimse de yok acile de gidemiyorum Ne yapsam iyi gelir tavsiyesi olan var mı şu an biraz ayağa kaldıracak bir şeye ihtiyacım var