Bebeğim 1 yaşında ücretsiz izindeyim memurum ekimde izin sürem doluyor istersem bir yıl daha uzatabilirim ama bebeğimin aklı erdikçe benden ayrılması psikolojisini etkiler mi diye ekimde işe başlamayı düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız bir yanım nasıl bırakacaksın diyor ama bir yanımda ya yavrumun psikolojisi etkilenir ona travma olur diye korkuyor