Merhabalar bebeğim Eylülde 16 aylık olacak ben öğretmenim ben okuldayken bebeğime babası bakıyor geçen yıl süt izni kullandım yarım gün çalıştım sorun çıkmadı bu sene tam gün bakacağım eşim yine bakacak fakat cuma günleri eşim ekstra yoğun evden çalışamıyor öğleden sonra için programımı ayarlamam gerekiyor ve idarem bu konuda anlayışlı değil bebeğimin bakımı için sadece cuma günleri öğlen 12 akşam 17 arası nasıl bi çare bulabilirim arasam acaba bakan bulunur mu yada bakım evleri kreşler bu konuda yardımcı olur mu biliyorum biraz saçma ama çaresiz kaldık yani fikirlerinize ihtiyacım var (tanıdık akraba yok komşularımla sıkı bir ilişkim yok)