4.ay atağı olabilir 4.ayda bende yaşadım yatağa yatırıp yanına uzanıp emziriyordum emzirme şeklini değiştirmek,banyo yaptırıp emzirmek denediğim yöntemler..Burnu doluykende emmiyorlar bazen burnunu çekip sakinleştirip tekrar deniyordum öyle öyle atlattık atağı..