Deletedmom212 tabikide yapabilirsin canım neden yapamayasın ki ilk defa yapıcaksan daha kolay model yaparsın tasarım komple senin hayal gücüne kalmış cakepopsları gelirsek İnternet sitesinden aldım cakepops çubukları diye geçiyor tarifide canım
3 baton kek
1 çikolata sos
1 yemek kaşığı margarin eritiyorsun
Bu 3ünü karıştırıyorsun çikolata sosu kıvamına göre dök çok döküp sulandırma soğumaya bırak
Soğuduktan sonra top yapıp çubuklara tak dolapta 15 20 dakika beklet sonra sütlü çikolatayı eritip içine batır süslemek isteğin şekerlemeyede batırıp dolaba kaldır 1 gün beklet ve hazır ☺️ çok güzel oluyor canım misafirlerim geleceği zamanda yapıyorum çayın kahvenin yanına çok severek yiyorlar ☺️