Deletedmom212 Ben ilk doğum günlerinde konseptten hoşlanmadığım için,sadece birkaç detaya sıcak haval balonu ekledik,onun dışında her şey belirlediğimiz 4 renk üzerineydi.
Zincir balon,afiş,pleksi masa ve ekstra balon süslemesini organizasyon firmasına yaptırdım.
doğum günü masasının üzerini kendim hazırladım.
instagramda partymasali var,ordan sıcak hava balonu aldım.gizemseker’den kavanoz şeker yaptırdım çocuklar için,ayrıca külahta beze hazırlattım yine çocuklara.hediyelik olarak çam fidanı dağıttık.
onun dışındaki kullan at ürünleri (tabak-bardak-peçete vs) ve popcorn kutularını bulunduğum şehirdeki bi toptancıdan aldım.
İkram masamız için;
iki çeşit börek,şalgamlı yıldız şehriye salatası,yaprak sarması,üzümlü kurabiye,tahinli kurabiye,puding topları yaptık.Tabi bir de pastamız vardı.İçecek olarak ev yapımı limonata sebili koyduk ve sınırsız çay ikram ettik (kafede kutladık)
bizim doğum günümüz de 65 kişilikti bu arada.