Merhabalar herkese💐 ben 4 gün önce doğum yaptım göğüs ucum çok olmadığı için bebeğime silikon göğüs ucu aldım bir diğer adıyla göğüs koruyucusu bununla emzirirken acaba süt geliyor mudur bilmiyorum çünkü sütüm daha bugün geldi normal silikonsuz haliyle de bebeğim tutamiyor göğüs ucum olmadığı için sizce bu durumda bebeğim silikonlu göğüs ucu ile emerken süt ona geliyor mudur veya zamanla kanallar açıldıkça gelir mi bilgisi olan varsa lütfen aydınlatabilirse çok sevinirim 🙏🏻 bebeğim doymuyor diye çok korkuyorum üzülüyorum 🥹