Newmommom bizde yaşadık aynı şeyi, oğlum 7 aylıkken kontrole gitmiştim dedimki 9. Ayda kızamık aşımız var değil mi? Hayır dedi biz 9. Ayda yapmıyoruz 1 yaşında yapacağız o aşıyı dedi hatta yumurta beyazını 11 aylıkken yemiş olsun olurda alerji falan olursa aşısını da hastanede yaptıracaksınız dedi. Haftaya yaşına giriyor gidip asm de yaptıracağız