Merhaba hanımlar. Bildiğiniz iyi bir dahiliye doktoru var mı? Beni dinleyecek, uygun tahliller yaptıracak ve sürecimi takip edebilecek bir doktor. Daha öncesinde doktora gittim ama benimle doğru düzgün ilgilenmedi bir dünya tahlil yaptırdım adam reçeteni asistanımla online olarak yollayacağım dedi yıllık izne çıkacaktı ne doktor var ne reçete. Salak saçma bir şeyle karşılaştım yani. Vitamin değerlerim çok kötü aşırı derecede saçlarım dökülüyor, sürekli uykum var ve 8 aylık kızım var sadece uyuyarak günümü geçiremem. Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.