Arkadaşlar cildim için bu kremleri yazdı doktor lekeler için, emzirme döneminde kullanılır mı bilen var mıdır? 4 ay önce doğum yaptığımı söyledim ama özellikle emzirme için sormadım. Düşünüp mü yazmıştır yoksa düşünmemiş midir bilmiyorum kullanan var mı?