Gokturkum inşallah öyledir canım benim ilk gebelik düşük oldu yüne aynınböyle kahverengi geliyordu adet oldum sandım sonra birden kan boşaldı düşük yaptım 2 gebeliğimin başında da böyle oldu hemen doktorumu aradım test bile yapmadan fitil verdi durdu şükür sağlıklı kucagıma aldım 2 bucuk ay oluyor şimdi de öyle gibi geldi korkuyorum ister istemez hamileysem tedbir alırım o da benim canım