tuuuba Şöyle bir dönemde zaten tamamen doğal içerik diye bir beklentiye girerseniz üzülürsünüz. Ben mümkün olduğunca kimyasaldan uzak durmaya çalışıyorum ama bu pişik kremini de kullanmak zorundayım havalar zaten sıcak, kullanmazsan daha kötü olur 1 kere pişik yaşadık aman düşman başına neler çektim neler. Her bebeğe her krem uymuyor keşke bunu anlasalar.