İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık gaz problemimiz var doğduğundan beri.. uykuya dalamama ve direnme(1 saat uyutmaya çalışıp uyuyamıyor) yaşıyoruz çok çok yorulup gazını çıkartamayacak seviyeye gelip ağlama krizine giriyor.. kriz anında tek başıma üstesinden gelememeye başladım.. psikolojik olarak yorulmaya başladım .. Bana tavsiyeleriniz nedir? 🥲