3 ay 15 günlük her emzirmeden sonra 2 3 kere az az da olsa kusuyor gazını da çıkarıyorum halbuki. Gece uykusuna geçmeden 1 kere de mama veriyorum o zamanda kusuyor. Anlamıyorum ki ne yapmam lazım. Az da yese çok da yese kusuyor. Zaten kilo alımı az, zor emiyor bide kusuyor ya deliricem 🤦