ipekk05 cok haklısınız romatizma kişiden kişiye farklı etkiler gösteriyor bende ağrı olmadi ama dediğim gibi şişlik ve tutulma vardı baskasinda ağrı ve şişlik gorulebilir çok farklı. Durumunuz iyiye gitmezse doktora gidersiniz zaten çocuk olduğu için kendi kendimize iyilesme sansimiz pek olmuyor maalesef. 2-3 ay iyilesmeyi toparlanmayi bekledim boyun fıtığım var bebek zorluyor dedim doktora gitmedim ama keşke gitseymisim. O yüzden sizde ufak bir problem de olsa doktora gitmeyi ihmal etmeyin ☺️