Dbe1506 ay çok iyi o zaman teşekkür ederim 🫠 sprey olanı mı kullandınız krem olanı mı bende ki sprey şeklinde eczacı aynı bir fark yok sadece sürmesi daha kolay dedi bana da iyi geldi çünkü ilk kullandığım kremdi oğluma çok zor sürdüm hiç hoşlanmadı kremi yedirmek baya zor oldu 😂