Kucukbirkiz Arkadaşlar kızım 16 aylık sıfır iştah kilosu ve boyu geride doktor sipraktin şurup verdi aramızda kullanıp fayda gören var mı acaba?
Soldierofallah Kucukbirkiz hiç onermiyorumuyku yapıyor ve sonradan hiperaktif oluyorlar eltim kullanmıştı
Nanaskani Kucukbirkiz 30 yaşındayım annem bebekken bana kullanıyormuş uyuyayım diye. Hiç de iştahımı açmamış. İlkokula kadar o kadar cılızmışım ki.
Zeynep_Akan Kucukbirkiz normalde alerji şurubu o ama iştah ve uyku içinde kullanılıyor ben bile kullandım bende aşırı uyku yaptı kardeşimde de iştah açtı mesela ama çocukta gelecek olarak etkisini bilmiyorum normalde alerji şurubu veriliyor çocuklara ve hepsinin yan etkisi uyku zaten (eczanede çalışıyorum )
livanurvealpinannesi61 Kucukbirkiz iştah şurubu değil. Yan etkisi iştah açıyor muş aşırı. Normal de iştah şurubu değil
Kucukbirkiz Soldierofallah yaaa 😔 peki iştah için faydası olmusmu. Her öğün bir kaos yaşıyoruz ne verirsen geri tukuruyor ve 8 kilo 😔
Bebeciknerde Eskiden ablam asssssla bir saniye bile yerinde durmayan oğlu için kullanıyordu, doktor verirken “bundan içir azıcık sakinleşsin uyusun” demişti. Bence kullanma onun yerine başka bi alternatif bul
Elflnykt Merhaba bize de doktorumuz iştah için vermişti 15 gün kullan dedi o kadar kullanamadım çünkü içerken kızımın boğazına çok kaçıyordu üç dört gün ancak kullandım kesinlikle iştah açıyor
aysuncesko livanurvealpinannesi61 evet değil ama oğlumda iştahta açmıştı. Normalde uyku için kullanmıstım