Naptıysam olmadi biberon mama kac kere degistirdim yok istemiyo hibisekilde 4 aylik bebegim kilo alimi yavasladi 300 gr almis bu ay 😒sadece meme istiyor oda yetmiyor iste napicam nasil alisacak bu cocuk bi yol gosterin tükenmis caresiz hissediyorum 🥺 bide süt alerjisi var mama icince kizariklik oluyor napicam boyle hic bilmiyorum 😒