Leylaq bizde de olmuştu canım ama bir ay boyunca üç adet bez bağladım üst üste bir ay sonra gittiğimde tamam çıkarabilirsin bi sorın yok dedi. Pazartesi günü tekrar götürücem genel olarak içimin rahat etmesi için. Ama size sorun var deyip bişey yapmanız için öneride bulunmadımı, durduk yere nasıl gelişicek.