Benim bebeğim kendi kendine bıraktı , ayağımda sallayınca bi anda ağlamaya başladı , bende sallamayı bırakıp içeri götürdüm oynadım, salıncak vardı ona koyuyodum uyutuyodum, bu arada yeni yeni yatarak emzirmeye başlamıştım, bi gün akşam 8-9 arası ışığı kapattım gece lambasını yaktım , yatarak emzirmeye başladım, bi sağa döndü bi sola döndü arada bana dönüp emmek istedi , emdi tekrar döndü derken uyukaldı, tabi ben bunu görünce her akşam yatakta emzirdim , bıraktım kendi kendine bi sağa bi sola dönüp uyuyakalmaya başladı , tamamen kendi istedi bunu… 8 aylık Şuan , sanırım 2 aydır falan kendi kendine uyuyor , bende çok dert ediyodum nasıl bıraktırcam ayakta sallamayı diye.. kendisi nefret etti çocuk , ayağıma koyunca hemen ağlamaya başlıyodu. Çok şükür ben kurtuldum , darısı sizin başınıza