İyi günler benim oğlum 2 buçuk yaşında Kasım’da 3 yaşına giricek
Ama fazla konuşamıyor mesela bişey sorduğunuzda soyluyor fazla iki cümlesi yok babaanne gitti, anneanne gitti ,bay bay, gel gel,kola,şeker,anne ,baba,abi ,abla ,isimlerimizi söylüyor ama fazla ikili cümle kullanmıyor neden bilmiyorum çok kafama takılıyor normalmi acaba