Sevvl merhaba canım aptamil en iyi kg aldıran kendimde kullanıyorum maalesef geç denedim çünkü bebeklerim çok zayıf kaldı en başında hiç denedim sevmediler aptamili genelde bebekler seviyor sana tavsiyem ek gıdaya da başla kaşık mamalara belirli şeylere tadım yaptıktan sonra alerji olmaz ise ver zaten 5 aylık olmuşlar benimkiler hem mama içmedi hem anne sütü yetiştirmeye çalıştım sütüm az geldi kglaro geri kaldı keşke diyorum ek gıdaya erken başlasaydım şimdi 7 aylıklar ama 2 ay kg almadılar hayla üzülüyorum