Kizcemm ben tam da 41+3 de normal doğum yaptım. Yine bekleyecektim bir gün daha ama suyum sızıntı şeklinde gelince suni sancıya alındım akşamına doğum yaptım. Merdivenler inip çıktım, yürüdüm, ananas yedim, hurma yedim, ılık duşlar günde birkaç defa ama ne sancı ne açılma benim de sadece 1cm di. İnşallah sizde birden açılma sancı olur