Kızlar Allah aşkına bir yol gösterin bana. Kızım 22 aylık 15 dakikada 1 meme isteyen bir çocuk sayamıyorum günde kaç kez emdiğini azaltarak olacak bir iş değil bizimkisi aşırı bağımlı. Sabır taşı almıştım bugün artık dayanamayıp sürdüm emdi geri ağzını çekti pis pis dedi ama çok uykusu vardı öğle uykusuna yatmamıştı dedim iyice yorulsun uyur herhalde diye. 2 saat boyunca zır zır ağladı omzuma atıp uyutmaya çakışıyorum yok sallıyorum yok geri kalkıyor en son dışarı çıkardım gezdirdim getirdim yine uyutmayı denedim çünkü uykusuzluktan durmuyor ağlıyor ama uyumuyor da memeyi ememediği için. En son artık yine meme dedi tmm gel dedim o sıra sabır taşının tadı gitmiş sanırım emdi ve uyudu ben ne yapacağım kızlar çocuk 2 saat boyunca ağladı ama memesiz uyumadı sabır taşını yapmayı da beceremedim 😞 bunu kullanırken nasıl uyutuyorsunuz Allah aşkınıza söyleyin bittim tükendim artık tuvalete gidemiyorum yemek yapamıyorum ona kahvaltı bile hazırlamama izin vermiyor meme diye ağlıyor sürekli. Çok zor durumdayım