Ya kızlar 14 aylık kızım halâ mama içiyor günde . Bir sabah bir akşam birde gece içiyor. Mamayı bırakamıyor. Biberonsuz uyumuyor. Ne yapıcam bilmiyorum. Mama fiyatları da çok yüksek. ALLAH bize yardım etsin. Sorum da şu kızlar yani daha mama içmeli mi bilmiyorum ne yapabilirim. Kaynanam süt ver diyor bende süte karşıyım diyorum. Artık mama verme diyor herkes. Ama doymuyor yani var mı benim gibi olup mamayı böyle bıraktım diyebilecek birisii