Kızlar 54 günlük bebeğim var aptamil kullanıyorduk içeriğinin çok güvenli olmadığını Bi kaç kişiden duydum sma Optipro ya geçtik kabızlık yaşıyoruz doktorumuz mamasına bir çay kaşığı zeytinyağ koy dedi yaptık ama bir kere tuvaletini yaptı 2 gündür yine büyük tuvaletini yapmıyor çok ağlıyor. Tecrübe eden ve fayda gördüğünüz birşey var mı? Birde mama konusunda önereceğiniz birşey var mı