ikicocukluAnne_ Cskn1 sağımla bebeğin emdiği bir değil doymuyorsa belli eder kendini sağıma güvenmeyin bende öyle sanıyordum ama doyuyor bebeğim
Cskn1 ikicocukluAnne_ benim 60 cc cıkıyor sağdıgımda ama bebeğim emdiğinde üstüne 60 da mama içiyor anlayamadım o yüzden sorguladım
Ocakalti Bu değişiyor kişiden kişiye gündüzden geceye yada en son ne zaman sağım yaptığınıza göre.. İlla şu kadar olmalı diye net birsey yok ama sağım yaparken gözünüz devamlı memede yada biberonda olursa stres yaptığınız için olumsuz etkilenebilirsiniz.
Cskn1 Ocakalti 60 cc cıkıyor normal mi az mı bilemedim bebeğim emsede üstüne mutlaka mama takviyesi alıyor doymadıvını belli ediyor
Ocakalti Cskn1 ikisi ise biraz az gibi ama problem etme bunu kendine bol bol emzir canım yetersiz diye düşünme emzirirken olumlama yap sütüm var bebeğime yetiyor de. Bol su iç 👍😘 Stres yapıp üzülme ama bunu kafana takarak gelen sütü de kesersin. Her emzirdiginde sesli şekilde sütüm var sütüm var diye tekrar et