Merhaba arkadaşlar ben 21 gün önce doğum yaptım ve doğar doğmaz küveze aldılar yarın bebek anne uyumu için çağırdılar aynı odada kalıp tüm gün tek başıma ben bakacakmisim şimdi merak ettiğim birsey var benim uykum çok ağır ve bu lohusalikta iyice ağırlaştı yanımda kavga etseler duymuyorum o derece ağır yarın tek ben bakacağım gece ağlasa duyar mıyım bu iç gudusel olarak o duygu yükleniyor mu bu durumdan korkuyorum ne yapmalıyım uykusu ağır olup çocuğu ağladığında hemen uyanan varmi