suilesu dikişlerim 11. Günde attı, açıklık olduğu için yeniden dikiş atıldı. 50 gün sonra ise tamamen dikişler atmıştı. Fakat ağrısını 3aya kdar hissettim. Ağrı ve o bölgede kabartı vardı sanki. Kaynama süresi de bence hala devam ediyor deri dümdüz değil. Bu süreç beni de çok yormuştu inşallah sizin hızlı geçer