Selam kızlar ben yedi ay önce doğum yaptım ve hala adet olmadım doğal yöntemlerle adet olma önerileriniz var mı bu konu hakkında hiç bilgim yok adet olmadığım için de kendimi şişkin hissediyorum yoksa doğal sürecini mi bırakalım artık ne zaman olursa en geç ne zamana kadar olmazsa sıkıntı olur