Güzel anneler oğlumun 1yaşi olduğunda 9400kq, 80 boy. Görən hər kez 9 aylik mi diyor. Percentile görə aslinda boyu bence iyi , kilosu az ama doktor yaşitlarina görə ufak bir bebek dedi. Yemeği de normal yiyor. Acaba iyi besleyemiyormiyim 🥺 Allah aşkına bebişleriniz 1yaşinda boy kilo kaçti?