adelya2023 kızlar pendik civari iyi eğitim araştırma hastanesi var mı ? bebeğimin sarılığı geçmiyo eğitm araştırmaya götürmek istiyorum gidip memnun kaldığınız doktor ve hastane önerebilir misiniz
benkosarim adelya2023 size bir şey diyeyim mi Pendik’te eğitim araştırma hastanesi çok kötü Marmara yani Kartal şehir Hastanesi’ne gidin oradan daha çok memnun kalırsınız Dilek hanım var çocuk doktoru çok alakalı biri
tugceo92 adelya2023 kartal şehir hastanesi iyidir araştırma olarak (kartal lütfi kırdar diye geçiyor olabilir)
adelya2023 benkosarim çok teşekkür ederim dilek hanıma randevu bulamadım Yılmaz afşara aldım pazartesiye randevu. Bu arada bebeğimin sarılığı yüksek çıktı yarın acilden giriş yapsam oluyor mu acaba cunku pazartesiye daha 2 gün var nasıl bekliycem bilmiyorum
adelya2023 Noname21 özelde 4 gün fototerapi aldı sonuçlar yine yüksek cıktı maalesef mecbur devlete goturcem diye eve getirdim bebeği. Doktor bebeğin beynini etkiler diyip durdu pazatesiye kadar kafayı yerim
Noname21 adelya2023 evet yüksek satışlar beyin bariyerini etkiler doktor sana cıkartma mı dedi Biz bir gece aldık 16 idi 13 e düştü Sonra eve geldik azaldı ama tamamen geçmesi 2 buçuk ay sürdü
Balkupum2505 adelya2023 kartal sehir hastanesi lutfi kirdar diye geciyor sanirim üstüne tanimam orayi tavsiye derim