Gonca_6303 Kızlar sezeryan sonra korse kullandınız mı ben sezeryan olalı 8 gün oldu korse tayt kulansam dikşlere zarar verir mi
-YokAyol- Evet kullandım ben hergün düzenıi takmanız lazım ben takmadım düzenli yada benimkisi iyi değildi göbeğim kaldı💅
-YokAyol- Gonca_6303 çıt çıtlı kullandım ben hastanedeyken ondan takıyordu bir kaç kişi bende ondan aldım ama keşke alamasyadım diyorum kesinlikle tayt gibi olanlar daha iyi
Gonca_6303 -YokAyol- evet canım ben de öyle düşünüyorum ama daha giymedim korkuyorum dikişlerim açılır diye