Saç kendi yağıyla çok güzel uzuyor. Birde yıkarken uçlarını köpüklemeyin sadece saç diplerine masaj yapıp sakince durulayın uçlarına zaten gidiyor köpüklü su yeterli ona :) birde ıslakken sürülen saç kreminden kullanın tavsiyem yumuşacık yapıyor rahat uzar yani