GunesSila Menenjit aşısı olduk bugün . 37.1-37.2 seyrinde ateş gidiyor calpol verdik ama 2 dk sonra kustu bir işe yaramaz dimi? Fitil vereyim diyorum
Bal_minnakk GunesSila sabredin kendiliğinden geçecektir zaten ama düşmez 38 in üstüne çıkarsa ve herşeye rağmen düşmezse ilaç verin.
Bebekcercinli23 GunesSila ateşi normal hemen her şeyde calpol vermeyin vücut savaşsın aşı sonrası ateş çok normal
Bal_minnakk Sakin olun aşı sonrası ateş normal ve bu ateşte çok hafif hemen ilaca sarılmayın ateş vücudun kendini savunmasıdır aslında bu paylaştığım doktor görken astarcıoğlunun kitabından detaylı bir şekilde anlatmış 🌸