Doğduğundan beri hamak beşikte uyuyor 15 aylık oldu hala öyle asla ne tür beşik alırsam alayım uyumadı çok denedim ama yok kafayı yemek üzereyim paşa hamak aldım büyük diye ama çocuk iki büklüm oluyo sırılsıklam terliyo yatırmak istemiyorum nasıl vazgeçirebilirim çok zor durumdayım asla hamak dışı uyumuyo