oglumubeklerken Firengiz o zamanlar bende 1 fıs veriyordum. Damlalıklı mi sizinki? Bizimki püskürtmeli, o zamanlar bir kere püskürtüyordum ağzına.
Fidan_14 Firengiz o d vitaminin adınnan ve derecesinnen aslıdı hekim ona göre ayarlayır eger derecesi yusekdise 1damcı azdırsa 4,5 damcı verirler mende komderoldu 5damcı verirem he birde uşagda emgey berkimesi varsa onda damcısını azaldırlar
Firengiz Fidan_14 bizde hekim dediki 5 damcı ver amma 5 damcı uşağı narahat etdi gece yuxusunu pozdu. Hekime dedım dediki onun d vitamini ıle elaqesi yoxdu amma öen yenede damcısının miqdarını azaltmaq isdeyırem
Fidan_14 Firengiz Hekim duz deyr d vitaminin onnan elaqesi yoxdu hemde d vitamini seher tezden gun çıxmamış verilmelidi 8,9da (hekim dedi)ac qarına tox qarına ferqi yoxdu men 8aylıg qızımı 5,6 damcı verirem adı nedi d vitaminin