Artık canıma tak etti yemin ederim. Sürekli gaz ve artık eşimle şunu yeme bunu yeme gaz yapıyor diye diye birbirimize giriyoruz. İnternete baksan herşey gaz yapıyor. Bı çikolata kahve keyfimiz var ona bile laf kahvede çikolata gaz yapıyor yazarmis internette.ne yaparsak yapalım gazlı olacak bu diyorum ama herşeye laf herşeye karışma . Gazı yuzunden kavga etmeyen biz sürekli atisiyoruz artık. Gerçekten artik Cok mutsuzum bu. Ne yiyorum ne iciyorum bu sefer niye yemiysn ee yedigime ictigime karisiyn istah kalmıyor. Yedim gaz yaptı dediğiniz seyle var mı veya bakliyat dışında gaz yapar dediğiniz herhangi birşey