Selam kızlar yakın zamanda kızım 4 yaşa giriyor kreşte toplu bir kutlama oluyor 20 kişilik pastayı kendim yapabilir miyim acebaaaa ? Malum fiyatlara bir baktım 1.500 tl ler havada uçuyor biz zaten aile içindeki kutlama için alırız ama kreşe o parayı vermek istemiyorum bir de benim yaptığım daha sağlıklı olur diye düşünüyorum beni bir bilgilendirir misiniz ?
Şu dışına pasta kreması mı mantıklı?naked yapabilirim bence sizce ?