Merhaba güzel anneler. 40 ım çıkalı 17 gün oldu. Tam 40. Gün kanamam kesilmişti. Şimdi tekrar kanama başladı. Sanırım regl oldum. Ama önceki durumuma göre kanamam az az oluyor. Siz 40 ınız çıktıktan ne kadar süre sonra regl oldunuz ve kanamanizda eskiye göre değişim olmuş muydu?