Doğduğundan beri iştahsız bi bebek ben doyurmasam açlıktan ağladığı yok. Yaz geldiğinden beri dahada arttı iştahsızlığı hiç emmek istemiyor. Mama ve meme şeklinde besliyorum emse mama içmiyor mama içse emmiyor hele iki üç haftadır iyice memeyi hiç istememeye başladı hoplaya zıplaya ayakta pışpışlayarak zar zor emziriyorum çok yoruldum artık. Aynı durumu yaşayan var mı bi çözüm önerisi verin lütfen