ben her ay 3-5 bin kadar altın atıyorum kenara.
eve hırsız girer yada deprem olur korkusuyla kuveytturkte altın hesabına atıyorum.
3-5 derken aradaki fark 220 liraya cıkmıs. yani suan kuyumcuda 1630 gibi birşeyken kuvetturkte 1850 lira.
yinede yapmak mantıklı mı sizce?
bu arada bozdururken zarar etmiyorum bu şekilde çünkü fiziki olarak çekip kuyumcuda bozduruyorum, zaten uzun vade olarak yapıyorum şuan kullanmayacağım.